Customer Journey Research
Optimaliseer de Customer Journey van uw klanten
Krijg data driven inzicht hoe uw klanten elk contact op de touchpoints ervaren en achterhaal welke momenten in de customer journey funnel écht impact hebben.
De Customer Journey (Cj) bevat de journey of de reis die een klant aflegt doorheen de offline en online touchpoints van uw bedrijf. Customer Experience (Cx) staat voor hoe klanten deze reis beleven. Het is de verzameling van alle ervaringen en emoties ten opzichte van uw diensten of producten.
Beiden zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
De ultieme doelstelling is dat u de klant een reis laat afleggen naar een specifiek doel (funneling) én dat deze reis op de meest aangename wijze wordt afgelegd (delightful!).
Om u te helpen met het realiseren van deze doelstelling, kan u volgende onderzoeken overwegen om ervaringen op een correcte wijze te meten en tot de meest relevante inzichten te komen:
ExperienceCapture: een award winning onderzoeksmethode om de volledige journey in kaart te brengen, gekoppeld aan bewuste en onbewuste emotie:
Meerdere onderzoektypes komen in aanmerking om negatieve en positieve ervaringen te gaan meten om zo de customer journey te optimaliseren:
Excap is al méér dan 16 jaar marktleider in de Benelux en bevoorrecht partner in onderzoek, advies en coaching op het gebied van klantbeleving en beleving van medewerkers.
Lees onze concrete cases waar Customer Journey Research heeft geleid tot impact:
Gamma - MediaMarkt – De Lijn – Mobiliteit Antwerpen
U verlaat de huidige website, u zult nu doorgaan naar een andere website van ons