Mystery Guest Research | excap

Research Oplossingen met impact

Mystery Guest Research afgestemd op uw noden voor een betere Customer Experience en Employee Experience

Contacteer excap

Mystery Guest Research

Een betere beleving bij klanten of medewerkers is de impact die u vooropstelt.  Hoe u daar geraakt wordt de uitdaging.

Uw uitdaging start met het kiezen van de juiste mystery guest research. Het onderzoek  bevat  een meting van uw huidige Customer Experience of Employee Experience vervolgens gebeurt een grondige analyse van deze metingen, nieuwe inzichten komen naar boven en leiden naar concrete actiepunten voor een betere beleving bij uw klanten of uw medewerkers.

 

Mogelijke research oplossingen:

  • voor mijn klanten

    mystery guest excap

     

    • Mystery Shopping:  hoe ervaren mijn klanten de aangeboden service in mijn winkels, is alles op voorraad, hoe gebeurt het onthaal, cross-selling en upselling ?
    • Mystery Guest:  net zoals bij Mystery Shopping, kunnen dezelfde onderzoekmethodes worden toegepast in uw sector, van horeca tot dienstverlening, van B2B tot e-commerce
    • Customer Experience:  wilt u de klantenreis in kaart brengen en vervolgens op een wetenschappelijke wijze de ervaringen meten?
    • Bereikbaarheid:  hoe bereikbaar is uw bedrijf voor uw klant en via welke kanalen?
    • Kwaliteitsaudit: Voortdurend kwaliteit verbeteren dankzij controle metingen - nieuw!
  • voor mijn medewerkers

    Employee Experience

     

    • Employee Experience:  deze oplossing richt zich op uw medewerkers en geeft inzicht op beleving, aanwezigheid, reorganisaties en verloop binnen uw bedrijf
    • Candidate Experience:  war on talent is open. U krijgt maar 1 kans om een goede indruk na te laten op sollicitanten. Hoe vlot verloopt uw Candidate Journey?
    • Werkbaar Werk: uw Employee Experience onderzoek met excap kan u nu laten subsidiëren dankzij de KMO-Portefeuille - nieuw!
    • Discriminatie Onderzoek: toepasselijk voor onderzoek op de arbeidsmarkt, huurmarkt, uitzendsector, overheden - nieuw!
  • Welk type mystery guest onderzoek sluit het best aan bij uw noden?

     

     

    Dit vertellen we u graag bij een kop koffie. 

    neem contact op

✔   Cijfers tonen aan dat organisaties die investeren in hun customer experience, een gemiddelde omzetgroei van meer dan 10% bereiken in het daaropvolgende jaar.

✔   Klanten zijn onze beste ambassadors voor onze onderzoeken en aanpak. Zij geven excap een NPS score van 74.

 

“Het dashboard was gebruiksvriendelijk en extra vragen werden zonder problemen aangepakt. Hier kunnen we concreet mee aan de slag.”

- Jill Colson, Operations Support Manager GB, Gamma

 

Benieuwd hoe Gamma, MediaMarkt of De Lijn van inzicht tot impact gingen ?