research

Excap biedt full service research aan op het gebied van klantbeleving en medewerkersbeleving.

neem contact op

research

Klantenonderzoek

Met customer experience onderzoek meten en analyseren wij de ervaringen van uw klanten. Hoe verloopt de klantbeleving, welke service ontvangen ze en hoe tevreden zijn ze? Om klanten daadwerkelijk te doorgronden, is data-gedreven onderzoek onmisbaar. Om als customer experience manager of marketeer echt impact te maken binnen uw organisatie zijn de juiste inzichten cruciaal. Cijfers tonen aan dat organisaties die investeren in hun customer experience, een gemiddelde omzetgroei van meer dan 10% bereiken in het daaropvolgende jaar.

  • Mystery Shopping Onderzoek
  • Mystery Guest Onderzoek
  • Customer Journey Onderzoek
  • Bereikbaarheidsonderzoek

 

Medewerkersonderzoek

Employee experience gaat verder dan alleen betrokkenheid van medewerkers. Als HR-directeur is het van belang om te weten hoe u medewerkers duurzaam gelukkig kunt maken. Excap is uniek in haar focus op de emotie van medewerkers. Aan de hand van wetenschappelijk onderbouwde interviews en enquêtes wordt er onderzoek verricht bij uw eigen medewerkers. Dankzij deze onderbouwde data is het als organisatie mogelijk om echte verbeteringen te realiseren op het gebied van duurzame inzet van personeel, reorganisaties en verzuim. 

 

Ontdek de soorten onderzoeken >

Onderzoek naar medewerkers

advies op maat

Excap is dé specialist die uw organisatie ondersteunt bij het implementeren van employee experience & customer experience inzichten!

consultancy