Cx scanner excap

CX scanner

Scan zelf het Customer Experience niveau van je organisatie

CX scanner tool

Hoe werkt de Customer Experience scanner?

De CX scanner toont jou precies hoe je organisatie het doet op vlak van Customer Experience. Hij bestaat uit een vragenlijst waarvan je binnen de vijf minuten de eerste resultaten kent.

Zo krijg je inzicht in:

  1. wat je visie op customer experience is en hoe je deze meet;
  2. op welke wijze jouw organisatie deze visie implementeert;
  3. welke data je verzamelt voor verdere analyse en verfijnen van doelstellingen;
  4. hoe je eigen medewerkers hun werk ervaren.

Nadat je de laatste vraag hebt beantwoord, berekent de CX scanner meteen jouw resultaten. Wil je graag een uitgebreid rapport op maat van jouw bedrijf? Dat kan. Vul op het einde van de CX scanner je e-mailadres in en je vindt onze tips en inzichten snel in je mailbox.

In dit rapport op maat krijg je extra uitleg over je persoonlijke scores. Zo verwerf je inzicht in de sterktes en groeimogelijkheden van je organisatie. Tot slot krijg je ook verschillende concrete handvatten waarmee jij en je team direct aan de slag kunnen.

FAQ

  • Wat is mystery guest onderzoek?

    Het is een marktonderzoek waarbij mystery guests worden uitgestuurd om klantreizen (Customer Journeys) te testen op kwaliteit, operationele efficiëntie, beleving, emoties en indruk. Dankzij deze objectieve resultaten, verkrijg je nieuwe inzichten om de juiste stappen te nemen in de optimalisatie van processen. Meer weten