Mystery shopping

Gekoppeld aan de customer journey

Neem contact op

Wilt u écht weten hoe consumenten uw organisatie ervaren? Mystery shopping vertelt een natuurgetrouw verhaal over uw klantenservice. Excap is al 15 jaar marktleider op het gebied van mystery shopping, mystery calling en meer.

Zijn uw medewerkers enthousiast? Gaan ze servicegericht en verkoopgericht te werk? Met de onderzoekresultaten van mystery shopping kunt u direct aan de slag met het verbeteren van uw processen. We koppelen mystery shopping aan de customer journey van uw klanten. Hiermee leggen we knelpunten in de klantreis bloot.

Mystery shopping onderzoek door excap

Excap staat voor kwaliteit en heeft als specialist jarenlange ervaring met mystery shopping. Onze gedreven medewerkers zetten samen met uw organisatie het probleem om in een concrete onderzoeksvraag. Excap onderscheidt zich door een wetenschappelijk bewezen aanpak én een heldere rapportage van de resultaten. 

Alle diensten op een rij

Onze research consultants bepalen samen met u de focuspunten van het mystery shopping onderzoek. Welke insteek past bij uw organisatie en aan welke concrete inzichten heeft u behoefte? Aandachtsgebieden bij mystery shopping zijn:

  • Beleving van de klant: zou hij terugkomen en uw bedrijf aanbevelen?
  • Kwaliteit van de geboden service
  • Verkoopgerichtheid van uw medewerkers: welke salespotentie is er nog?
  • Wat gaat er goed in je organisatie?
  • Te combineren met mystery callingmystery e-mailing en online mystery shopping

Combineer mystery shopping met een workshop

De resultaten van het mystery shopping onderzoek worden altijd vertaald naar een heldere rapportage. Excap draagt als full-service bureau zorg voor het omzetten van de bevindingen naar blijvende verbeteringen. We verzorgen bijvoorbeeld regelmatig workshops voor onze klanten, om medewerkers te ondersteunen bij de implementatie van het onderzoek.