Is je organisatie op zoek naar meer inzichten over de perfecte klantbeleving? Bracht je je klantreis al in kaart en wil je nu de betrokkenheid en kennis onder medewerkers vergroten?
De workshop over 'de ultieme klantbeleving' is gebaseerd op excap's unieke en wetenschappelijk onderbouwde ExperienceCapture methode. De workshop is praktijkgericht en interactief van aard.
Wat behandelen we tijdens de workshop?
De workshop stemmen we af op de doelen van een organisatie. Centraal staat daarbij altijd klantgerichte communicatie, de driver van klantgedrag en het trainen van het mappen van de customer journey. Vragen die langskomen zijn:
- Hoe breng ik de klantreis overzichtelijk en visueel in kaart?
- Welke tools kan ik inzetten om de emoties van de klant te achterhalen?
- Welke touchpoints in mijn klantreis geven aanleiding voor verbeteringen?
- Hoe verhoog ik de bewustwording van klantbeleving bij mijn medewerkers of collega’s?
- Wat kunnen we leren van andere organisaties (praktijkvoorbeelden)?
- Hoe implementeer ik verbeterpunten binnen mijn organisatie?
Voor wie is de workshop geschikt?
De workshops worden gegeven aan kleine tot middelgrote teams en afdelingen van organisaties.
Onze workshops customer experience zijn zowel geschikt voor ervaren managers, marketing specialisten, customer experience medewerkers en organisatiedeskundigen - die dagelijks bezig zijn met klantbeleving – als voor organisaties waarbij customer experience zich nog in een minder gevorderd stadium begeeft.
We passen de workshop altijd aan aan de kennis en ervaring van de deelnemers en aan het soort organisatie. Excap specialiseert zich in klantcommunicatie in de breedste zin van het woord. Of het nu gaat om winkelend publiek, patiënten, eenmalige klanten of bezoekers.
Welke theorieën en methodes worden er behandeld?
Onze workshops zijn wetenschappelijk onderbouwd en worden gegeven door ervaren consultants. Daarbij maken we gebruik voor de door excap ontwikkelde ExperienceCapture methode. Op zoek naar nog meer informatie om je alvast over in te lezen? Bekijk dan ook eens de Emotiecurve en de Emotiematrix. Dit zijn twee methodes die terugkomen tijdens de workshops.
Wat zeggen onze klanten?
''Goede combinatie van inspiratie en hands-on aan de slag gaan, zodat je met tastbare ideeën de workshop verlaat.'' Iris Rabenberg Customer Excellence Specialist bij de Bijenkorf.
''Een hele fijne masterclass! Door de leuke voorbeelden en praktische insteek super leerzaam! Je gaat aan het einde van de dag met concrete verbeterpunten naar huis." Annemarie Wolbers Communicatieadviseur bij de Rabobank.
Wat zijn de kosten voor een workshop?
Deelnameprijs kost gemiddeld € 299,- per persoon, maar de prijzen kunnen verschillen per workshop.