Is uw organisatie op zoek naar meer inzichten over de perfecte klantbeleving? Of heeft u uw klantreis reeds in kaart gebracht en wilt u de betrokkenheid en kennis onder medewerkers vergroten?
Excap biedt inspirerende workshops over de ultieme klantbeleving. Deze zijn geschikt voor marketeers, managers en customer experience specialisten die hun organisatie klantgerichter willen maken en hier inspiratie en praktische tips voor willen. De workshop is gebaseerd op de wetenschappelijk onderbouwde ExperienceCapture methode, die is ontwikkeld door excap. De workshops zijn tegelijkertijd praktijkgericht en interactief van aard.
Wat behandelen we tijdens de workshop?
De workshop stemmen we af op de doelen van uw organisatie. Centraal staat daarbij altijd klantgerichte communicatie, de driver van klantgedrag en het trainen van het mappen van de customer journey. Vragen die langskomen zijn:
- Hoe breng ik de klantreis overzichtelijk en visueel in kaart?
- Welke tools kan ik inzetten om de emoties van de klant te achterhalen?
- Welke touchpoints in mijn klantreis geven aanleiding voor verbeteringen?
- Hoe verhoog ik de bewustwording van klantbeleving bij mijn medewerkers of collega’s?
- Wat kunnen we leren van andere organisaties (praktijkvoorbeelden)?
- Hoe implementeer ik verbeterpunten binnen mijn organisatie?
Voor wie is de workshop geschikt?
De workshops worden gegeven aan kleine tot middelgrote teams en afdelingen van organisaties.
Onze workshops customer experience zijn zowel geschikt voor ervaren managers, marketing specialisten, customer experience medewerkers en organisatiedeskundigen - die die dagelijks bezig zijn met klantbeleving – als voor organisaties waarbij customer experience zich nog in een minder gevorderd stadium begeeft.
We passen de workshop altijd aan aan de kennis en ervaring van de deelnemers en aan het soort organisatie. Excap specialiseert zich in klantcommunicatie in de breedste zin van het woord. Of het nu gaat om winkelend publiek, donateurs, patiënten, eenmalige klanten of bezoekers.
Wie gingen u voor?
Diverse soorten organisaties gingen u voor. Zo heeft excap een zestal interactieve workshops verzorgd over de ultieme klantbeleving aan medewerkers van de Rabobank, sloeg het de handen ineen met managers van reisorganisatie TUI en verzorgde het workshops voor Holland Casino, om meer betrokkenheid bij hun customer experience-inzichten te creëren onder medewerkers.
Welke theorieën en methodes worden er behandeld?
Onze workshops zijn wetenschappelijk onderbouwd en worden gegeven door ervaren consultants. Daarbij maken we gebruik voor de door excap ontwikkelde ExperienceCapture methode. Op zoek naar nog meer informatie om u alvast over in te lezen? Bekijk dan ook eens de Emotiecurve en de Emotiematrix. Dit zijn twee methodes die terugkomen tijdens de workshops.