zorg

Metingen tijdens de gehele patient & employee journey

neem contact op

zorgsector

Wij kunnen bij excap mensen helaas niet beter maken wanneer ze ziek zijn. We kunnen er wél voor zorgen dat patiënten, cliënten en medewerkers de beleving krijgen waar zij enthousiast van worden. Een patiënt- en medewerkersbeleving die ze in het hart raakt. Wij bieden twee diensten aan voor ziekenhuizen en andere zorginstellingen:

1. Inzicht in de patient journey

Voor zorginstellingen wordt het steeds belangrijker om zich te richten op de klantenbeleving van patiënten. De reis van uw patiënten kunnen we bij excap volledig onderzoeken, waarbij ieder contactmoment van de patiënt wordt bekeken. Award winning patient journey management cases als Sanquin zijn hier een mooi voorbeeld van.

Kom meer te weten over de patient journey

2. Optimaliseren van de employee experience

Bij excap zijn we ervan overtuigd dat, wanneer we ons oprecht verdiepen in de wereld van zorgpersoneel we enorm veel inzichten kunnen ophalen om de employee experience aan beide zijden te optimaliseren. Waardoor treedt er veel verzuim op? Wat zijn de knelpunten van de organisatie, waardoor veel medewerkers vertrekken?

Excap biedt inzicht in de employee journey en koppelt hier concrete verbeteracties aan om de medewerkersbeleving te optimaliseren. 

Kom meer te weten over de employee experience in de zorg