Start Jouw Mystery Shopping Onderzoek

Kom te weten wat mijn klanten ervaren

"De mystery shoppers van excap brengen de pijnpunten in onze klantenbeleving in kaart, zodat we zien hoe we onze customer journey kunnen verbeteren." 

- Lynn Van der Smissen, Customer Care Manager, MediaMarkt

Krijgt de klant voldoende informatie over een product? Hoe overtuigend is de expertise van de verkopers? Hoe wordt de klant geholpen om te kiezen wat bij hem past? Hoe beschikbaar is het personeel? Zijn ze vriendelijk? Bieden medewerkers nevenproducten aan, of extra services aan de kassa? Als een klant een product terugbrengt, wordt hij dan nog steeds vriendelijk bejegend? Wordt gevraagd waarom hij van gedacht veranderd is? Wordt een alternatief geboden?

Krijg alle antwoorden via Mystery Shopping Research

  • Data driven aanpak
  • Dedicated project manager
  • Database van +2500 Mystery Shoppers ter beschikking verspreid over gans België
  • Gebruiksvriendelijk online dashboard
  • Toepasbaar op meerdere sectoren - zoals onze lopende projecten bij De Lijn, NMBS, Luminus, Ikea, Gamma, Carrefour, MediaMarkt, ...

Start nu jouw onderzoek