Mystery shopping met directe feedback
Mystery shopper maakt zichzelf bekend
Bij deze vorm van mystery shopping onderzoek maakt de mystery shopper zichzelf bekend bij de medewerker. De mystery shopper geeft na zijn bezoek feedback over de manier waarop hij is geholpen. Zo krijgt u op het moment zelf informatie over de klantbeleving en kunt u het ijzer smeden als het heet is.
Welke indruk maken uw medewerkers op klanten? Met mystery shopping met feedback komt u dit direct te weten. De mystery shopper voert een reguliere mystery shop uit in uw vestiging. Daarna maakt hij zich bekend bij de manager en/of de medewerker en volgt een feedbackgesprek waarbij de rapportage wordt besproken. De knelpunten worden zo razendsnel blootgelegd, waardoor u meteen actie kunt ondernemen.
Deze vorm van onderzoek naar de klantbeleving lijkt veel op reguliere mystery shopping. Het grootste verschil zit in het moment waarop de manager of medewerker coaching ontvangt. Excap werkt met een groot bestand aan getrainde mystery shoppers. Zij zijn getraind om feedback te verzorgen met de volgende voordelen:
Excap heeft de afgelopen 16 jaar naam gemaakt als marktleider op het gebied van mystery guest onderzoek. Door de samenwerking met onze geïnformeerde mystery shoppers – die zich verspreid bevinden over het hele land – kun je rekenen op een resultaat waar uw organisatie echt iets aan heeft. Verwacht een helder antwoord op alle vragen omtrent klantbeleving, waardoor u snel aan de slag kunt met het doorvoeren van verbeteringen.
U verlaat de huidige website, u zult nu doorgaan naar een andere website van ons