Mystery e-mailing

Wetenschappelijk onderbouwd onderzoek

Neem contact op

Wist u dat er in één op de drie e-mails een typ-, stijl- of spelfout zit? Mystery e-mailing toont hoe snel en hoe goed e-mails van klanten door uw bedrijf worden beantwoord. Excap neemt een wetenschappelijk onderbouwd onderzoek af en zorgt voor concrete verbeterpunten.

Het beantwoorden van e-mails verbeteren met mystery e-mailing

Een goede afhandeling van e-mails geeft een professionele uitstraling en draagt bij aan een positief beeld van uw organisatie. Vaak zijn er nog genoeg verbeterpunten. Van de snelheid waarmee een e-mail wordt beantwoord tot het voorkomen van spelfouten en het inhoudelijk aansluiten op de vraag van de klant. Met onze gedegen eindrapportage kunnen uw medewerkers bovendien onmiddellijk aan de slag. Mystery e-mailing wordt door onze klanten vaak gecombineerd met andere vormen van mystery shopping. 

Mystery e-mailing: relevante aandachtspunten

Onze mystery e-mailers zijn uw (potentiële) klanten en vragen per e-mail informatie aan. Hiermee worden diverse mogelijke verbeterpunten geanalyseerd:

  • Snelheid van beantwoording
  • Inhoudelijke correctheid en aansluiting op de klantvraag
  • Begrijpelijkheid van de e-mail en taalfouten
  • De wijze waarop de e-mail gepersonaliseerd is
  • Verkoopgerichtheid en het benutten van commerciële kansen

Mystery e-mailing door excap

Excap beantwoordt niet alleen de juiste vragen, maar we komen ook met heldere resultaten en rapportages. Zo kunt u direct beginnen met het doorvoeren van verbeteringen binnen uw organisatie. Als full-service bureau bieden we niet alleen onderzoek aan, maar helpen we onze klanten ook met de implementatie. Zo zijn de verbeterpunten uit het onderzoek bijvoorbeeld om te zetten naar een workshop voor medewerkers.