Foto van een excap consultant

Consultancy

Wij zetten je organisatie en je medewerkers in beweging door onderzoeksresultaten om te zetten in haalbare actieplannen met aantoonbare impact. We willen je bijstaan in je streven naar een grootse beleving van je merk en organisatie.

neem contact op

Maak van je bedrijf een klantgerichte organisatie

Bij excap zijn we overtuigd dat marktonderzoek veel meer omvat dan data verzamelen en analyseren. We willen bedrijven en organisaties begeleiden in hun transformatie naar meer klantgerichte organisaties.

Dit doen we met individuele adviestrajecten, workshops, training en coaching

 

De 3 belevingsvormen van je merk

  • Klantbeleving

    Grootse klantbeleving is de som van positieve emoties. Dankzij de unieke ExperienceCapture©-methodiek kunnen we deze emoties registreren. Zo geven we je inzicht in de huidige beleving van je klantreis maar vooral welke stappen je nog moet zetten om de beleving naar een hoger niveau te tillen.

    • ExperienceCapture®-methodiek ​
    • Workshop Customer Journey
    • Coaching en implementatie​
  • Medewerkersbeleving

    Om een uitzonderlijke klantbeleving te bereiken, begint het bij het bewust maken van je eigen medewerkers. Zij zijn onmisbaar in het succesverhaal. Met coaching en workshops kun je de juiste acties ondernemen om de medewerkersbeleving te verbeteren.

    • Verandermanagement
    • Masterclasses
    • Coaching en implementatie
  • Digitale beleving

    Excap helpt je organisatie om een optimale digitale beleving te creëren. Samen ontwikkelen we een digitale strategie door data te analyseren en deze om te zetten in concrete actiepunten.

    • Data-analyse en Datascience​
    • Inzicht in digitale touchpoints
    • Digital Scan: Hoe ver ben jij?
  • Cover van video emotie bij CX onderzoek

    Emotie bij CX-onderzoek (video)

    Extra inzichten die een onderzoek zoveel rijker maken

    bekijk de video
  • Cover van video over kwalitatief onderzoek

    Kwalitatief onderzoek (video)

    De voordelen van kwalitatief onderzoek

    bekijk de video
  • Achter de Cijfers (interview)

    Ellen en Jelle, 2 van onze consultants aan het woord

    lees het interview

Ontdek excap consultancy

Een gans excap-team staat voor je klaar om een grootse beleving van je merk en organisatie strategisch uit te bouwen en te verankeren.

Het verbeteren van klant- en medewerkerservaring begint met het vergroten van het bewustzijn over de impact van klantbeleving. Door te focussen op customer-& employee experience, bevorderen we langdurige tevredenheid, betrokkenheid en duurzame groei.

neem contact op
  • Yves Van Dorsselaer

    Managing Director

  • Gerard Datema

    Manager Consultancy