Shimano Customer Experience

de eindgebruiker zo goed mogelijk bedienen

Shimano

Iedereen kent het, maar wie kiest er bewust voor? Shimano heeft een ijzersterke positie in de fietswereld, maar zoekt wegen om de consument meer bij het merk te betrekken. Excap helpt de bekende Japanse fietsonderdelenfabrikant met het vinden van de beste route.

Shimano wilde haar eindgebruikers zo goed mogelijk bedienen en ontwikkelde daarom de Shimano Service Centers. Om de fietser zo goed mogelijk te bedienen, is het noodzakelijk de behoefte van de eindgebruiker in kaart te brengen. Shimano heeft momenteel al meer dan 1.000 fietsenzaken aangesloten bij het concept en dat netwerk willen ze verder vergroten. Excap helpt bij het bezoeken van meer dan 400 dealers in twintig landen.

Over Shimano

 

Shimano is een Japans metaalverwerkend bedrijf, gespecialiseerd in de productie van onder andere fietsonderdelen. Wat in 1921 begon is uitgegroeid tot een van de grootste bedrijven ter wereld. Iedereen kent Shimano, zij hebben een ijzersterk merk en een stevige positie in de markt.

Downloaden Klantcase Shimano

Laat je gegevens achter en ontvang de uitgebreide klantcase