travel

Maak de klantreis van de reiziger inzichtelijk middels customer journey-onderzoek.

neem contact op

travel

Wat wil de reiziger echt? Avontuur en verrassing of comfort en rust? De laagste prijs of vooral een goed advies?

Customer journey-onderzoek in de reisbranche

In de structurele onderzoeken die we in de travel branche uitvoeren zien we al jaren hoe belangrijk het is dat organisaties in de reisbranche luisteren naar de behoeften van de klant, zowel online als offline. En gelukkig beseffen steeds meer reisorganisaties dat de klantreis niet stopt na het boeken! Excap brengt middels customer journey-onderzoek de gehele klantreis in kaart: welke beleving ervaren reizigers bij hun bezoek aan de website en het reisbureau, welke toegevoegde waarde heeft de medewerker van het reisbureau ten opzichte van het internet en in welke mate heeft een medewerker het vakantiegevoel kunnen opwekken? Naast het inzichtelijk maken van de oriëntatie- en beslissingsfase geven we inzicht in de consumptie fase: de daadwerkelijk reis. Ons team heeft ruime ervaring met het creëren van een positieve klantbeleving gedurende de hele reis. Uiteraard is het mogelijk om op touchpoint niveau mystery guest onderzoek in te zetten, zodat verdiepend inzicht in Customer Experience wordt verkregen per contactmoment. 

Gewaarborgde kwaliteit

Excap is ANVR Businesspartner. De onder dit programma toegelaten bedrijven en organisaties worden ‘ANVR Businesspartners’ genoemd. Niet ieder bedrijf/organisatie kan deelnemen aan het ‘ANVR Branchepartnerprogramma’. Een aantoonbare en goede relatie met de branche is een voorwaarde, dit ter beoordeling van de ANVR. Nieuwe bedrijven, die zich voor dit programma aanmelden, worden dus niet automatisch ANVR Branchepartner. Excap heeft veel ervaring en levert echt toegevoegde waarde voor de travel- & leisure branche.

Excap is officieel Business partner van brancheorganisatie ANVR.