Swiss Sense gaat vol voor klantbeleving, met hulp van excap

Swiss Sense

Downloaden klantcase

Swiss Sense is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een vooraanstaande speler in de Europese markt voor slaapcomfort. Klantbeleving speelt hierin een essentiële rol. Excap helpt daarbij.

“We bieden alles voor een zorgeloze nachtrust”, vertelt verkoopdirecteur Laura van Overbeek de Meyer. “Een nieuw bed kan daar een onderdeel van zijn, of een nieuw matras, een ander kussen. Onze mensen zijn hierin gespecialiseerd. Ze willen een goede relatie opbouwen met onze klanten, en ze steeds terzijde staan met advies.
Want het opbouwen van duurzame relaties met klanten staat bij ons op
nummer één.”

Over Swiss Sense

Het Nederlandse familiebedrijf is in de loop der jaren flink gegroeid. Basiselementen bleven, andere veranderden met de tijd mee. Piet Diks begon rond 1918 met de productie van matrassen van stro en juten. In 2006 richtte de familie Swiss Sense op. Matrassen maken en verkopen doet de onderneming nog steeds, maar inmiddels is het aanbod verder uitgebreid. "We bieden alles voor een zorgeloze nachtrust."