automotive

Meet klantbeleving tijdens en na showroom bezoeken

neem contact op

automotive

Op welke wijze worden klanten te woord gestaan door medewerkers op het moment dat zij bellen met een vraag? Met welk gevoel verlaten klanten de showroom? Middels mystery guest-onderzoek brengen we in kaart hoe uw klanten de service, verkoopvaardigheden, dienstverlening en houding van uw medewerkers ervaren.

Wie denkt aan opdringerige verkopers denkt helaas al snel aan de autobranche. Hoewel dit stereotype beeld allang niet meer berust op waarheid, valt er nog veel te bereiken op het gebied van klantbeleving. Onze ervaring is dat het in deze branche extra belangrijk is om te kijken naar de persoon achter de klant.

Klantbeleving in kaart middels mystery guest-onderzoek

Middels mystery guest-onderzoek geeft excap verdiepend inzicht in:

1) De beleving per contactmoment voorafgaand en tijdens het bezoek aan de showroom

2) De klantervaring tijdens het adviesgesprek en de commerciële slagkracht van medewerkers.

Dit onderzoek richt zich op het in kaart brengen van de prestaties van dealers op het gebied van klantbeleving. Creëer bewustwording onder uw dealerorganisatie en uw medewerkers over de rol die zij zelf spelen in het bieden van een ultieme klantervaring. Dit inzicht geeft concrete handvatten en maakt het mogelijk om verbeteringen door te voeren, waarmee u medewerkers in staat stelt om de hoge verwachtingen van de klant waar te maken en te overtreffen.